Verhuur & Transport
Hier vind je alle informatie over verhuur & transport
Verhuur
Huurperiode
Al onze verhuur items huur je voor 3 dagen, voor de prijs van 1! Zo krijg je lekker de tijd om op en af te bouwen. Huur je op een weekend dag (vrijdag, zaterdag, of zondag) dan loopt jouw huurperiode tot en met maandag. Kies bij het reserveren dus alleen de gebruiksdag.
Dus huur je voor een party gelegenheid op 27 augustus dan kies je dus ook deze datum. De andere dagen krijg je van ons cadeau!
Je kunt bij ons terecht van maandag t/m donderdag tussen 9.00 uur en 17.00 uur. We zijn niet in het weekend aanwezig en we bezorgen in het weekend of in de avonduren alleen in overleg.
Op- en afbouw
Helaas! Onze bezorgkosten omvatten uitsluitend het bezorgen en ophalen van de tofste items. Wij bezorgen begane grond tot de eerste drempel en hierin is geen opbouw en afbouw berekend. Heb je hier hulp bij nodig? Laat het ons dan weten wanneer je een aanvraag doet, dan nemen we hierover contact met je op.
Wijzigen of annuleren
Soms kan er iets gebeuren waardoor je je order wilt veranderen. We denken graag met jullie mee, en kunnen de order aanpassen waar mogelijk. Na het bevestigen van de offerte die je van ons krijgt zijn de items voor je gereserveerd. Wil je je items toch aanpassen hierna? Dat kan zeker, en dan denken wij natuurlijk graag met je mee. Uiteraard heeft dit soms te maken met de beschikbaarheid van bepaalde items. Items wijzigen kan tot maximaal 2 weken voor levering en dienen altijd schriftelijk te worden ingediend. Bij annuleren gelden de algemene voorwaarden en zijn annuleringskosten van toepassing.
Minimum bestelbedrag
Als je de items zelf op komt halen, kun je voor een bestelbedrag van minimaal €35,- bij ons terecht. Voor elke bestelling onder €35 (incl BTW) zijn wij genoodzaakt administratieve kosten van €10,- in rekening te brengen. Uiteraard hebben wij een hele hoop andere gave items in ons magazijn waar jullie makkelijk het bestel bedrag mee aanvullen om zo de administratieve kosten te vermijden.
Slecht weer regeling
Het kan zo zijn dat in jullie geval bij slecht weer een aantal dingen niet meer te gebruiken zijn. Bijvoorbeeld als je buiten trouwt staat die backdrop fantastisch, maar binnen toch een stuk minder leuk. In dat geval mag je voor het zelfde bedrag andere, op dat moment beschikbare spullen uitkiezen. Geld terug of helemaal annuleren is helaas niet mogelijk bij slecht weer.
Ooh nee.... er is schade aan de gehuurde spullen. Wat nu?
Ongelukken zitten vaak in een klein hoekje. Dus maak je geen zorgen. Geen probleem. Helaas moeten we wel de prijs om het te vervangen wel in rekening brengen. Achteraf sturen we je een factuur met hierop de kosten voor reparatie of nieuwkoop. Uiteraard zullen we je hier van op de hoogte brengen op voorhand. De factuur voorwaarden zijn hierin dan leidend.
Wij rekenen reparatie/schoonmaak of vervangingskosten (nieuwprijs) wanneer:
- Spullen niet, kapot of vuil worden teruggebracht
- Emballage ontbreekt of kapot is (dozen/kratten/karren)
Transport
Afhalen
Het is bij ons mogelijk om de gehuurde items af te halen bij ons magazijn in Oudenbosch. Samen spreken we dan een tijd af die voor als allebei het beste uitkomt, en wij zorgen dan dat al jullie items staan verzameld. Dit scheelt voor jullie weer in de transportkosten.
Je kunt bij ons terecht van maandag t/m donderdag tussen 9.00 uur en 17.00 uur. We zijn niet in het weekend aanwezig en we bezorgen in het weekend of in de avonduren alleen in overleg.
Let op: bepaalde items passen niet in een gewone personenauto. Zorg ervoor dat je dit zeker navraagt bij twijfel! Het is niet toegestaan om ons meubilair uit elkaar te schroven, in een open aanhangwagens te vervoeren. Denk eraan om het te beschermen tegen regen!
Bezorgen
Uiteraard is het ook mogelijk om de items door ons te laten bezorgen. Ook dan spreken we samen een tijd af wanneer wij jullie items kunnen bezorgen. Vaak is dit een dag vooraf aan de huur datum en komen wij de dag na jullie huur datum de items weer ophalen.
Bezorgkosten
Wij rekenen €0,60 excl. BTW per gereden kilometer. Dit is dus 4x de afstand van ons magazijn in Oudenbosch naar jullie locatie. Een keer heen en terug om de decoraties te brengen. Daarna nog een keer heen en terug om alles weer op te halen. Deze tarieven zijn vastgesteld op basis van de kosten van de auto/aanhanger, brandstof, onderhoud, verzekering en vergoeding van de chauffeur.
Bijvoorbeeld: jullie wonen in Breda en huren allerlei toffe items. De afstand van Oudenbosch naar Breda is 23km. 23×4= 92 km totaal.
92 x €0,60 = €55,20